Home

Cha cha bloggen.
Nu har jag & Felicia kmit hem från hennes träning c;
Är faktiskt jätte sugen på något men vet ej vad cx
Ska hem från Felicia med tio i åtta bussen typ sen ska jag hem & äta å fixa lite annat skit c:
Längtar tills Vampire Diaries börjar c: mwihihihi. Felicia typ hatar dt programmet xD
Jag vill ha en ny dataaaa eller två faktiskt en stationär som är bra att ladda ner olika pogram
på sen vill jag ha en laptop som jag kan ha med mig lite överallt ;)
Å ba för att jag satt uppe hela nätterna vid datorn så har dom begränsat mitt internet
å de är säääääämst! Mitt internet lägger av vid halv tio...
Så kommer typ blogga mitt sista inlägg runt halv tio på vardagarna men på fredagar & lördagar
så är de ej begränsat c;
Jag vet att jag gör tråkiga inlägg men ska börja med att försöka göra lite roligare inlägg iaf c; ♥
Åfan ska ju gå om en kvart cx Måste draaa!

PUSS på er ♥ c;

Kramizaaaar! // eellaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0